Monday, August 13, 2012

A Song for Mama



You taught me everything and everything you’ve given me
你教会我的每一样和给予我的一切
I always keep it inside
我都会放在内心深处
You’re the driving force in my life
你是我生命的动力
There isn’t anything or anyone that I can be
没有你就没有今天我所拥有的一切
And it just wouldn’t feel right if I didn’t have you by my side
事情会不太对味如果你不在我的身边
You were there for me to love and care for me when skies were grey
当天空乌云密布时,你会在那里爱我、关心我
Whenever I was down, you were always there to comfort me
每当我失意时,你总是在那里给我安慰
And no one else can be what you have been to me
在我的生命中,没有人取代你的地位

You always be, you always be the girl in my life for all time
你永远永远是我生命中最重要的女人
Mama, mama you know I love you
妈妈,妈妈你知道我是爱你的
Oh you know I love you, mama
你知道我是爱你的
Mama you’re the queen of my heart
妈妈,你是我心目中的女皇
Your love is like tears from the stars
你的爱就像星星的眼泪一样珍贵
Mama, just want you to know
妈妈,我只想让你知道
Loving you is like food to my soul
爱你就像生命需要灵粮一样

You always down for me
你总是在那里守候
Have always been around for me, even when I was bad
在我糟糕的时候,在我身边支持我
You showed me right from my wrong
你告诉我是非对错
Yes you did and you took up for me
是的,你会说清楚给我听
When everyone was down in me, you always did understand
当所有人看低我时,你总会理解我
You gave me strength to go on
你给我继续走下去的勇气
There was so many times, looking back when I was so afraid
回首往事,很多时候在我恐惧的当儿
And then you come to me and say to me I can face anything
你就会来到我的身边对我说,我能面对这一切
And no one else can do what you have done for me
没有人能做到你所为我做的这些事

No comments:

Post a Comment